Пропала динаміка на дизельному двигуні? Чому таке трапляється.
Якщо Ви власник автомобіля з дизельним двигуном і звернули увагу, що у Вас збільшилася витрата пального або знизилася потужність (не та динаміка як раніше, або виникає провал при різкому старті). Це стосується ситуацій, що виникають до появи помилки на панелі приладів.
Болючі питання для автовласників: якість палива, надійність автозаправок, а також те, чим заправляв автомобіль попередній власник – все це впливає на роботу двигуна, а низька якість пального призводить до утворення нагару у впускному тракті. Але вчасна перевірка стану системи впуску повітря, а можливо і профілактика буде запорукою надійності роботи двигуна. Так що ж робиться із впускним трактом?

Спробуємо коротко без глибокого занурення в технічні подробиці пояснити. В сучасних двигунах існує система рециркуляції вихлопних газів (агнл. абревіатура EGR) задача якої знизити викиди оксидів азоту, іншими словами знизити токсичність. Працює вона дуже цікаво: система використовує вихлопні гази знов для подачі в двигун, так-так і після цього він все ще працює. І тут відбувається саме цікаве: поєднання повторного використання вихлопних газів з не завжди якісним паливом – утворює сажу (нагар) у впускному тракті. За багато кілометрів отвір впускного тракту може зменшитись вдвічі.
Менший отвір:
– менше проходить повітря, а відносна частка палива збільшується: паливо горить гірше (з’являється чорний дим), зменшується потужність/збільшується витрата пального;
– пропускна здатність менше, повітря йде довше: провал при різкому старті (потім турбіна згідно датчиків нагонить тиск, але…).
Якщо паливна суміш горить погано – збільшується кількість сажі, тобто виходить замкнуте коло і процес пришвидшується. Більше сажі потрапляє до сажового фільтру DPF, в наслідок чого відбувається частіша регенерація (а це пряме збільшення витрати палива), незручності, а й можлива заміна сажового фільтру.
Вчасна профілактика впускного тракту зекономить Вам на паливі, заміні сажового фільтру, а й можливому ремонті двигуна, так як сажа може працювати як абразив, який при потраплянні до циліндрів може їх просто зношувати… але це вже крайній випадок.
Запрошуємо на безкоштовну перевірку Вашого авто, яка займає 20-30 хвилин. Звертайтесь до СТО офіційного дилера Mazda у Дніпрі — компанії «Авто-Імпульс». Записатись на перевірку можна за телефоном +38 (067) 612-30-09.
#автоімпульсдніпро #автоімпульс #автоимпульс #автосервіс #mazda #пропаладинаміканадизельномудвигуні #EGR